ПЛАН роботи МК на 2021-2022н.р.




 ПЛАН
роботи методичного обєднання

 вчителів  початкових класів (1-х)

закладів загальної середньої освіти

Шосткинської міської територіальної громади

 на 2021-2022 навчальний рік

 

1.     Аналіз роботи методичної комісії вчителів 4-х класів та завдання на новий навчальний рік

          У 2020-2021 н.р. педагоги методичної комісії вирішували першочергові завдання навчання та виховання учнів у сучасних умовах. Учителі 4-х класів працювали над реалізацією методичної проблеми «Формування інноваційної культури як важливого чинника забезпечення якісної освіти, реалізації державних стандартів, розвитку національно свідомої, творчої, життєво компетентної особистості». Реалізація проблеми здійснювалась на засіданнях, роботи між засіданнями, шляхом самоосвітньої діяльності. Основні завдання методичної комісії виконано.

          Якісний склад методичної комісії порівняно з попереднім роком змінився, налічує 42 вчителів. Серед них: учителів-методистів – 2, старших вчителів – 12, вчителів вищої категорії – 15, I категорії – 7, II категорії – 6, спеціалістів - немає.

           Протягом року проведено 3 засідання, 2 із них дистанційно. Розглядались актуальні питання методики і практики: методи та інструменти педагога та учня при організації  дистанційного навчання, інклюзивне та індивідуальне навчання, впровадження інноваційних технологій, презентація досвіду роботи вчителів, які працюють за інноваційними технологіями в пілотних класах НУШ, «Я дослідник». Найбільш активні виступаючі: Бондаренко О.А., Волкова Н.В., Новікова А.М.,  Мозгова Л.Д., Мелькунова О.Д., Осадча О.П. Пройшли атестацію 7 педагогів: 2 підтвердили категорію, а 5 вчителів – підвищили.  Вчителі, які атестувалися Волкова Н.В., Новікова А.М., Осадча О.П.брали участь у фестивалі інноваційних уроків «Мій кращий урок»,   провели онлайн уроки для педагогів міста, розкрили досвід роботи з методичної теми на засіданні методичного об'єднання.

Киреєва В.М.(ШЗШ№11) продовжила  працювати за інноваційною програмою «Інтелект України», Бондаренко О.А. (ШСШ №1) у Всеукраїнському інноваційному освітньому проєкті «Я - дослідник».

            Педагоги ШСШ№13 Мелькунова О.Д., Мозгова Л.Д.– учасники завершального етапу пілотного експериментального проєкту з упровадження нового Державного стандарту початкової освіти (четвертий рік навчання). Бондаренко О.А брала участь у міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: теорія і практика»( виступ «Формування емоційного інтелекту здобувачів початкової освіти на уроках літературного читання»). Балицька В.А., Бондаренко О.А, Мелькунова О.Д. , Мозгова Л.Д.,  ділилися досвідом роботи на регіональному науково-практичному семінарі "Компетентністний підхід в освіті: теорія і практика".  Балицька В.А., Мозгова Л.Д., брали участь у онлайн-конференції "Цікавинки у викладанні предметів початкової школи" (м. Київ), Колотуша Л.І. взяла участь у Всеукраїнському освітньому хабі педагогічних інновацій Нової української школи. Педагоги методичного об'єднання підвищували свій професійний рівень на курсах СОІПО, онлайн-курсах на платформах PrometheusEdEra, шляхом проходження, онлайн конференцій, семінарів та вебінарів.

         Підготували матеріали та їх опублікували у фахових виданнях та електронних ресурсах (журнал "Шкільна електронна бібліотека " ШБІЦ -інфо", освітніх платформах "На урок" та "Всеосвіта") 16 учителів (Балицька В.А., Бондаренко О.А, Волкова Н.В., Гончаренко В.В., Замес О.О.,Колотуша Л.І., Мелькунова О.Д., Мозгова Л.Д.,НечипоренкоО.І,Новикова А.М. Осадча О.П.,  Синиця О.В.. Фесенко Л О. Черкай Л.В. ). Томашевська Л.Л., Цапліна О.П.

Значна робота проведена з обдарованими учнями: Всеукраїнських інтерактивних конкурсах, у конкурсі ім.П. Яцика - онлайн марафоні ( диплом ІІ ступеня – Новікова А.М., відзнаки – Бондаренко О.А., Гончаренко В.В.). Переможців літературного конкурсу «Проба пера» на міському рівні підготували Бондаренко О.А, Гончаренко В.В., Киреєва В.М., Колотуша Л.І. Новікова А.М., Осадча О.П., Томашевська Л.І, Фесенко Л.О., У порівнянні з минулим роком учителі підготували більше учасників інтерактивних та інтелектуальних конкурсів: «Кенгуру», «Колосок», «Соняшник», «Бобер», «Санфлауер», «Патріот».

В разі необхідності проводились консультації для вчителів міста керівником комісії. Налагоджена методична допомога молодим спеціалістам: Кузяніній О.Г., вчителями-наставником Скляренко Т.І.

           Упродовж року працював блог комісії (відповідальна Новікова А.М.), вчасно висвітлювалася робота методичної комісії, робилися оголошення. 

            Вивчення особистих запитів і потреб педагогів показало, що найбільш вдалим у роботі міського методичного об'єднання вчителі вважають розгляд актуальних питань щодо роботи за дистанційною та змішаною формою роботи,  обмін досвідом учителів , які працюють у пілотних класах НУШ, висвітлення практичних питань з впровадження методів та прийомів роботи в НУШ, обмін досвідом роботи з питань організації навчально- дослідницької діяльності,  проведення майстер-класів.

Вчителі запропонували особливу увагу приділити питанням з організації навчання та оцінювання здобувачів освіти у 1 класі, ведення шкільної документації, питанням впровадження   дистанційного навчання здобувачів освіти, вивченню питань використання інноваційних технологій, спрямованих на реалізацію вимог Державного стандарту, орієнтирів Нової української школи на основі компетентнісного підходу, формуванню новітніх STEM-компетентностей здобувачів освіти.

            У наступному навчальному році комісія буде працювати над проблемою «Формування інноваційної культури педагога як важливого чинника забезпечення якісної освіти, реалізації державних освітніх ініціатив, творчого та інтелектуального розвитку особистості».

Пріоритетні завдання:

·     розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

·     реалізацію вимог нових Державних освітніх стандартів, оновлених програм, очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності, індивідуальної освітньої траєкторії учня;

·     продуктивну реалізацію компетентнісного потенціалу кожної освітньої галузі та предмету: формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

·     формування новітніх STEM-компетентностей майбутніх громадян країни;

·     вивчення психолого-фізіологічних особливостей здобувачів освіти певного віку, основ андрагогіки, оновлення знань з педагогіки та психології;

·     використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

·     забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

·     впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інноваційних практик, створення умов для саморозвитку та самореалізації кожної особистості.

 

     

2.     Засідання комісії

 

Тематика  засідання

Форма  прове-дення

Методи проведення

Дата

Місце  прове-дення

Відповідальні

 

І засідання

 

 

_.08.

2021

МЦСПТ

Керівник комісії

1.

Аналіз роботи методичного обєднання вчителів 4-х класів за минулий рік і завдання на новий навчальний рік. Обговорення та затвердження плану роботи на 2020-2021 н.р

Секція конференції

Аналітична доповідь

 

 

Бондаренко О.А.., керівник  МО

2.

Методичні рекомендації МОНУ, СОІППО щодо організації 2021-2022 навчального року.

Інформація

Киреєва В.М., учитель ШЗШ № 11

3.

Особливості планування та ведення шкільної документації в 1 класі НУШ

методичний інструктаж

Гришкова О.П. учитель Богданівського НВК

4.

Психологічні особливості дітей шестирічного віку..

 

Консультація

Крапивна С.В. практичний психолог ШСШ №1

5.

 

 

 

 

ІІ засідання

 

 

 

Грудень

ШСШ №1

Бондаренко О.А

1.

 

Формування когнітивної мотивації  під час дистанційного навчання

 Лекційно-семінарська

Огляд-презентація

 

 

Рикова Н.В. учитель ШЗШ №11

2.

Творчі звіти вчителів, які атестуються

 

Портфоліо

 Киреєва В.М.,

КравцоваН.Ф.,

ЛитвиноваЛ.В.,

Нечипоренко О.І, Тупко О.В.

Назаренко С.М.

3.

Сучасні форми, методи, технології і засоби навчання, що сприяють розвитку власної уваги, саморегуляції, управління емоціями і порозумінню

Майстер-клас

Гордієнко О.В.

Миронівський НВК

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

ІІІ засідання

 

 

 

Квітень

ШСШ №1

Бондаренко О А.

1.

Формування емоційного інтелекту як необхідної компетенції на шляху соціалізації дитини

 

 Засідання-конференція

Відеопрезентація

 

 

Номоконова  А.С. учитель ШСШ №13

2.

Методична система «Щоденні 5» (Робота зі словами. Письмо для себе)

 

Виступ-презентація з досвіду

Тупко О.В. учитель НВК: СШ І-ІІст- ліцей

Шуть Н.П. , учитель Воронізька ЗШ

3.

Я роблю так. «Щоденні три».

 

Фрагменти відеоуроків

Томашевська Л.Л., учитель ШЗШ №4

4.

Вивчення потреб і запитів педагогів.

 

Анкетування

ЦПР ПП Бондаренко О.А.

 

3.     Робота між засіданнями

 

№ з/п

Зміст роботи

Дата

Місце проведення

Відповідальні

3.1.   Організаційно-методична діяльність:

1

Підготовка та участь учнів в інтелектуальних конкурсах

Упродовж року

ЗНЗ

Вчителі

2

Участь у міському фестивалі інноваційних уроків

Лютий

ЗНЗ

Вчителі

3

Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються: Киреєва В.М.,Кравцова Н.Ф.,Литвинова Л.В.,Нечипоренко О.І, Тупко О.В.

 

Упродовж атестацій

ного періоду

 

школи № 5,10 , 11, НВК: СШ І-ІІст- ліцей

Бондаренко О.А., керівники НЗ

 

3.2.   Описово-корекційна діяльність:

1

Надання консультацій з питань змісту, методики викладання та організації навчально-виховного процесу

Перший

вівторок о 14.00

ШСШ № 1

Бондаренко О.А

2


3

 

 

 

 

3.3.   Інформаційно-просвітницька діяльність

1

Підготувати публікації методичних матеріалів у професійних виданнях

Упродож року

 

 Вчителі МО

2

Продовження роботи блогу комісії

Впродовж року

 

Новікова А.М.

3

 Робота над поглибленням самоосвітньої діяльності

Впродож року

 

Вчителі

3.4.                    Експериментально-дослідницька діяльність

1

Участь у Всеукраїнському проєкті «Інтелект України»

Впродож року

 

Фесенко Л.О., 

Тупко О.В.

Киреєва В.М.

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

3.5.                    Експертно-діагностична діяльність

1

Аналіз кадрового складу комісії

Вересень

ЗНЗ

Бондаренко О.А.

2

Моніторинг  запитів та потреб педагогів

Березень

 

Бондаренко О.А.

3

Аналіз роботи методичної комісії

Червень

 

Бондаренко О.А.

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий